Seznámení s tím, co přináší nová verze produktu pro organizaci fotografií od firmy
Zoner.
Recenze a testy
Recenze a praktické testy fotografických přístrojů a dalšího vybavení, včetně fotografických materiálů.
Uživatelský test Nikon D2X
Uživatelský test profesionální digitální zrcadlovky Nikon. Kompletní popis technických vlastností ale nečekejte…
Objektivy Sigma pro digitální zrcadlovky – 18-50mm f/2.8 EX, 18-125mm f/3.5-5.6 DC a 18-200mm f/3.5-6.3 DC
Subjektivní recenze objektivů značky Sigma pro digitální zrcadlovky, základní zoom s vysokou světelností a dva širokorozsahové univerzální zoom objektivy, jejich výhody a nevýhody.
Canon EOS 20D zcela prakticky
Zkušenosti s populární DSLR od Canonu.
Canon EF 28-300mm f/3,5-5,6L IS USM
Většina fotografů považuje objektiv takového rozsahu za nejvhodnější pro rychlou reportážní práci. Zároveň ale mají strach z nedostatečné optické i mechanické kvality výrobku patřícího do skupiny zoom objektivů s velkým rozsahem ohniskových vzdáleností. Taková obava je většinou na místě, protože výrobce musí při konstrukci zohlednit mnoho kompromisů. Podívejme se proto poněkud podrobněji na první objektiv s rozsahem pokrytí ohniskových vzdáleností 28-300mm, který je výrobcem přímo zařazen do kategorie „profi“.
Kinofilmový skener Konica Minolta Scan Elite 5400 II
Recenze lehce upraveného modelu kinofilmového skeneru Scan Dual 5400 verze II.
Sigma EM-140 DG
Recenze kvalitního kruhového blesku za poměrně přijatelnou cenu
Porovnání stativů Fomei W500 a Manfrotto 190PRO
Co můžeme očekávat od polo-profi stativů?
Je libo rychlou Compact Flash kartu?
Nabídky obchodů se čím dál více plní novými paměťovými kartami. Existuje široká nabídka různých značek, typů, velikostí, rychlostí. Kdo se v tom má vyznat? Pokusíme se vám podat srozumitelný přehled o
paměťový kartách Compact Flash.
Aktualizované vydání: do testu jsme přidali novou kartu SanDisk Extreme III (testovali jsme na vybraných rychlých zrcadlovkách) a novou digitální zrcadlovku Canon EOS 350D.
Sigma 100-300mm f/4 EX HSM
Recenze telezoomu, jehož rozsah a koncepce opět není zcela
tradiční